Followers

Sunday 26 June 2011

Nama diberi Muhammad Ariffudin =D


Assalamualaikum.. Ape khabar sume? Hrap2 sume sihat mcm slalu ye.. InsyaAllah..
Smoge sntiase sjahtera hndaknya.. Kui3 =p

Hari ni nk crita psl ank sedara aku yg 2nd@ank 1st angah aku.. Bberapa hari lpas dpt berita yg x disangka.. Si ayip ni msuk hospital plak, sbb kna asma.. Asma atau biasanya disebut sebagai semput atau lelah, merupakan sejenis penyakit paru-paru yang terjadi akibat radang dan penguncupan saluran pernafasan.. Amik kau, siap bg pnerangan lg, haha.. Erm, ntah la kn.. Kcik2 da dpt sakit.. Tp walau ape2 pon, tu pmberian TUHAN.. Kita sbgai hmbaNya kna jgk trima kn? Walau ape2 pon, acu doakan smoge ayip cpt smbuh dan cpt2 kuar dri Hospital Pantai kt area2 Sg.Petani tu.. Korg sume pon, tlong doakan utk si ayip ni ok.. Tengs korg =)

Now, if ayip da ok, and 1 saat bila dia da pndai mmahami ssuatu yg lebih tggi, msti dia hepy sbb dia akn dpt adik tahun dpn.. Dijangka dilahirkan 11 februari 2012 nnt.. Wallahualam.. Stelah abg along aku dijangka mdpt ank yg ke-3 ujung tahun ni, yeay, afiq dan awatif sofia bkal dpt adik prempuan, dan abg angah aku jgk bkal dihadiahkan dgn ank ke-2.. Alhamdulillah, btambah cucu2 mak abah aku, btmbah jgk ank2 sdara aku.. 5 org la mnjelang awal februari 2012 nnt.. Syukur =)

Ape2 pon, tu sume rezeki abg2 aku dri TUHAN.. Aku turut brase gmbira..

Oh ye, berbalik pd si ayip td, dgr kata dia da stabil and tggu masa je utk kuar dri wad.. Punya syok dia kt hospital tu, terkinje-kinje, abes sume nurse lawa2 dia salam.. Amboiii, lawan tauke ye ayip.. Ehehehe.. Xsabar tggu ayip dtg sgamat rabu ni.. Haha, atok xsbar nk tgk ayip.. Kpulangan kali ni mst disertai dgn larian kau ayip.. Da besar kn? Da bole lari2 dah skrg.. Abes bkecah la.. Hahaha..

Utk akhir skali, acu doakan smoge ayip cpt smbuh.. Hehe.. Jmpe rabu nnt.. Cyunk ayip ahhh.. Hehehe =)

Itu jela nk cerita, korg yg bace ni hope dpt la doakan utk ank sdara aku ye.. Trima kasih.. Heeee.. Salam sume \(^_^)/

No comments:

Post a Comment