Followers

Sunday 12 June 2011

Dalam Ingatanku

"Mengapa kau pergi, mengapa kau pergi..
Disaat aku mula mencintaimu.."


Hurm.. Diam x diam.. Da 21hari da, means 3minggu dia tinggalkan aku.. YA ALLAH, moga ENGKAU merahmati temanku yg suda pergi mninggalkan aku slamanya..

Dulu klu ade mslh, dia antara teman yg akn aku kongsikan mslh tu.. Now, rsenye da xde sape2 lg tmpt nk kongsi2.. Tp xpe lah.. ALLAH mnyayangimu lebih dri aku sndiri mnyayangi kau sbgai teman yg baik..
Seperti yg dijangka, result aku tetap akn lbih rendah drpdmu.. Jika kau msih ada, pasti aku yg akn tpkse blnje main boling lg diatas kekalahan ni.. Tp kalah mng tu da xda ape2 erti lg lah..

Aku slalu bdoa smoge dpt btemu dgnmu walau skadar dlm mimpi.. Tp alangkah lebih baik jika TUHAN mmberikan aku pluang utk btemu dgnmu lg di suatu masa nnt.. Julai ni brmulah pjalanan hdup sem 5 ku di BMI tnpa ada lg shbt yg ceria serta riang gmbira mnemani gelisah diri ini..

Kini, hnya doa mmpu ku hulurkan, smoge engkau aman disana hendaknya.. InsyaALLAH..

TERIMA KASIH KRN PERNAH MMBAHAGIAKAN AKU WALAU SMENTARA..
"engkaulah pinjaman TUHAN pdaku yg sgt baik dan bruntung aku mngenalimu"

AL-FATIHAH buat Zinnirah Qalisya = (22MEI 2011)

No comments:

Post a Comment